maanantai 19. elokuuta 2013

Roska silmässä

No nyt miä oon tääl taas roska silmässä eli itkettää oikeen, mutta tällä kertaa on kyseessä onnenkyynel-tyyppistä silmävuatoa. On nääs sähköpostiloota ropissu ja tulee tuntemattomilta ihmisiltä meilejä että annahan tilinumeroa ni laitetaan Pallirahastolle roposia. Ja kun pankkitiliäki vilkasin ni sinne oli jo ropissu entisiltäki lahjottajilta uusia palliavustuksia.

Miä olen - kerrankin ja taas - miltei sanaton. Että voiki kaukasen saarikikkareen kissat näin kovin ihmisiä koskettaa. Ihan mykistävän hienoa. Miä oon kiitollisuudesta jälleen ihan solmussa!


Tästä tulee maaliman hianoin rahankeräysboksi
Kissarojektini etenee, pikkuhiljaa, asia kerrallaan. Senki suhteen oon ihan ihmeissäni, kun tulee tyystin tuntemattomilta ihmisiltä viestejä että "how can I help". Ja Lutwalan porukka, oon sanatonna tyystin ku hyö ovat niin messissä, niin messissä. Trish, Lutwalan äitee, otti asiakseen sellasen, että hän hoitaa orvot kissanpoikaset että tänne saapi tuua jos sellasia vastaan tulee ja on tehny jo hirveet varustushankinnat piänen piäniä miniminituttipulloja myäten ja nyhrää internetissä opiskelemassa aihetta. Chris, Lutwalan iskä, nikkaroi - tai nakittaa jonkun nikkaroimaan - prototyyppiä rahankeräysboksista, jollasia miä haluan levittää ympäri saaren suklipuljuja ja kauppoja ja kuppiloita. Ihan itte piirtelin mallin (olen myäs älyttömän taiteellinen, kuten viäreisestä kuvasta saatatte huamata) ja sitte se maalataan ja laitetaan lukko siihen lukko ja infokortti roikkumaan puukissan kaulasta ja sitte kaching-kaching alkaa toivottavasti tulla sitäki kautta rahotusta miun asialle.

Kissaplokiin laitoin PayPal-lahjotusnappulan, ni sitä kautta voivat kaikki internäsönäälit öljysheikit ja davidpekhamit ja  oprahit laittaa miljoonia tulemaan.

Sellanen nappula pitää ehkä tähänki plokiin laittaa, että pysyn itteki kaljarahoissa, piru viäköön.



Ei kommentteja:

Tsekkaa myös nämä